KIS Středočeského kraje
Projekt Krajského informačního střediska pro rozvoj zemědělství a venkova Středočeského kraje vznikl za podpory MZe ČR

KLASA POPRVÉ VE SPOLEČNÉM MARKETINGOVÉM PROJEKTU S ŘETĚZCI ČESKÉ REPUBLIKY

24/06/09

Tisková zpráva Praha, 24. 06. 2009  Značka KLASA poprvé ve své historii zahájí cílenou marketingovou spolupráci s maloobchodními řetězci, které v České republice nejvíce podporují a prodávají kvalitní potraviny. Od 1. července 2009 připravila komplexní projekt podpory prodeje výrobků KLASA v řetězcích GLOBUS a INTERSPAR. Cílem aktivit je především propagovat segment výjimečně kvalitních potravin, které […]

Tisková zpráva Praha, 24. 06. 2009 

Značka KLASA poprvé ve své historii zahájí cílenou marketingovou spolupráci s maloobchodními řetězci, které v České republice nejvíce podporují a prodávají kvalitní potraviny. Od 1. července 2009 připravila komplexní projekt podpory prodeje výrobků KLASA v řetězcích GLOBUS a INTERSPAR. Cílem aktivit je především propagovat segment výjimečně kvalitních potravin, které značka KLASA označuje. Pomocí speciálního merchandisingu se spotřebitelům zjednoduší orientace na prodejní ploše. Komplexní navigační systém, který provede spotřebitele nákupním centrem až k samotným výrobkům KLASA, bude ještě umocněn propagací probíhající soutěžní akce značky KLASA „Sbírejte a vyhrávejte“ s cílem maximalizovat preferenci takto označených výrobků.

Dále bude spolupráce pokračovat také v síti Penny Marketů. „Systém podpory bude připraven na míru zvlášť s každým řetězcem. Velice si vážíme této spolupráce a věříme, že všem přinese co nejlepší výsledky“ uvedl David Čermák z agentury McCann Erickson. V maloobchodních řetězcích Globus a Interspar se budou zákazníci od 1. července setkávat s upoutávkami na potraviny KLASA například na nákupních vozících, u pokladen, v rádiových spotech, na přístřešcích pro nákupní vozíky a mnoha dalších reklamních nosičích. Co ale určitě zákazníci těchto hypermarketů ocení nejvíce, je označení všech potravin se značkou KLASA přímo v regálech speciálními poutači, které výrazně přispějí ke snazšímu vyhledávání výrobků KLASA! Součástí spolupráce s řetězci je i velká spotřebitelská soutěž „Sbírejte a vyhrávejte“, kde stačí vystřihnout 20 log KLASA z potravin s touto značkou a nalepit je na výherní kartu, která bude k dispozici na informačních pultech nebo ji spotřebitelé naleznou na www.eklasa.cz.

Zákazníci budou moci vyplněné výherní karty odevzdávat v informačních centrech jednotlivých hypermarketů a ucházet se tak o hodnotné ceny. Celkem bude mezi výherce rozděleno 1300 značkových kuchyňských spotřebičů ETA a poukazy na nákup zboží TESCOMA v celkové hodnotě 200 000 Kč. Ve vybraných dnech budou přítomni také promotéři značky KLASA. Ti ochotně poradí při výběru potravin s tímto označením a současně budou zákazníky informovat o pravidlech spotřebitelské soutěže i o dalších připravovaných akcích. Za každých minimálně 5 nakoupených produktů se značkou KLASA získá zákazník od promotérů ihned drobný dárek – informační brožuru s recepty a tipy, jak poznat kvalitní potravinářský výrobek. Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003.

Tuto prestižní značku spravuje od počátku roku 2004 Oddělení marketingu Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Začátkem ledna 2009 mohli nalézt spotřebitelé národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1338 potravinářských výrobků od 220 výrobců. Další informace o národní značce kvality KLASA a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na internetových stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu www.szif.cz v rubrice Propagace kvalitních potravin a na stránkách www eklasa.cz.

Pro více informací kontaktujte: Crest Communications, Tereza Šašková, e-mail: tereza.saskova@crestcom.cz, tel.: 222 927 109, gsm: 731 613 623 , Šárka Brožová e-mail sarka.brozova@crestcom.cz, tel.: 222 927 108, gsm: 739 561 748 www.eklasa.cz

Zařazeno v Aktuálně