DOTACE »
DOTACE
Finanční pomoc zemědělcům
Metodika o provádění agroenvironmentálních opatření
Metodika k provádění nařízení vlády č. 242/2004 Sb.
Pravidla LEADER schválená 9.2.2006
Pravidla pro poskytování dotací ze státního rozpočtu v rámci programu LEADER ČR
Pravidla pro poskytování dotací ze státního rozpočtu v rámci programu Leader ČR
kterými se mění a doplňují Pravidla pro poskytování dotací ze státního rozpočtu v rámci Programu Leader ČR ze dne 16. prosince 2004.
Přehled dosavadní státní pomoci pro některé agrární oblasti
Kliknutím na tento odkaz naleznete na webových stránkách Agronavigator článek ÚZPI, jehož příloha obsahuje přehled dosavadních typů podpor pro zemědělce, včelaře, pěstitele vinné révy, majitele lesa, pro poradenství a další.Zdroj: ÚZPI
Úprava pravidel pro žadatele v rámci OP Zemědělství
Ministr zemědělství schválil úpravu pravidel pro žadatele v rámci některých opatření OP Zemědělství. Pro bližší informace klikněte na tento odkaz.Tisková zpráva MZe ČR
Zařazeno v Program rozvoje venkova
Posunutí termínů pro příjem žádostí 8. a 9. kola Operačního programu Zemědělství
Mnisterstvo zemědělství vychází vstříc podnětům odborné veřejnosti a posunulo termíny pro předkládání žádostí o podporuru. Posun termínů umožní žadatelům lépe zpracovat své projekty.Bližší informace získáte kliknutím na tento odkaz.Tisková zpráva MZe ČR
Zařazeno v Program rozvoje venkova
HRDP – termín k podání žádostí o dotaci v r.2006
Na tomto odkaze naleznete intormaci o termínu k podání žádosti o dotaci v r. 2006 na opatření Zakládání skupin výrobců – nejpozději do 15.2.2006
Agroenvironmentální opatření a praxe
nařízení vlády č.242/2004 Sb.
nařízení vlády č.542/2004 Sb.
nařízení vlády č.119/2005 Sb.
Programy propagace zemědělských produktů, spolufinancovaných z prostředků Evropské unie
Od vstupu do Evropské unie má Česká republika, obdobně jako ostatní členské státy, možnost využívat podpory ze společných fondů Unie k propagaci vlastních zemědělských výrobků. Jde o nenárokovou formu pomoci, kterou členské země mohou využít k propagaci svých agrárních produktů jak na společném trhu, tak i na trzích třetích zemí. Tyto propagační programy mají za cíl zlepšit marketing a odbyt zemědělských a potravinářských produktů jednotlivých členských států.
Zařazeno v Podniky, trhy, Program rozvoje venkova
Zásady správné zem.praxe
NUTS, MAPY(vodní eroze, počet skotu, počet pracujících v zemědělství, národní parky….)Zásady správné zemědělsképraxePřepočítávací koeficienty hospodářských zvířatZalesňování orné půdyMetodika ke stanovení LFA